« wstecz

Karty plastikowe - Karty Lojalnościowe - Stałego Klienta

Karty lojalnościowe

Karty plastikowe lojalnościowe swoją popularność zawdzięczają przede wszystkim trwałości oraz niebywałej i eleganckiej estetyce. Cechy te sprawiają, iż idealnie sprawdzają się one jako karty członkowskie, karty rabatowe czy też karty podarunkowe. Z pewnością każda firma, która chce uhonorować swojego klienta oraz sprawić by poczuł się on wyróżniony powinna zaopatrzyć się w karty lojalnościowe. Karty plastikowe są nie tylko genialnym narzędziem marketingowym, które podniesie prestiż firmy, ale również przywiąże klienta do marki. Zadowolony klient korzystający z karty lojalnościowej dokonuje regularnych zakupów oraz poleca produkty znajomym.

Karta lojalnościowa może zawierać różne elementy. Zastosowanie niektórych z dodatkowych opcji może wymagać wykorzystania dodatkowych urządzeń: komputerów, czytników oraz drukarek.

Specyfikacja standardowej karty lojalnościowej:

·        materiał: PVC biały

·        podkłady metaliczne

·        materiał kolorowy

·        nietypowe kształty i rozmiar

·        breloczki do odłamania

·        format: 86x54 mm (CR-80) – standard, 54x28 mm (CR-80), 80x50 mm w kształcie elipsy, 100x69 (CR-80), 125x88 (CR-80)

·        grubość: 0,76 mm (760 mikronów)

·        zadruk offsetowy, pełny kolor CMYK

·        kod kreskowy

·        pasek magnetyczny

·        chip

·        otwory

·        lakier błyszczący

·        druk widoczny w UV/IR

·        embossing

·        zdrapka

·        hologram

·        miejsce na podpis

·        wzór/tekstura na karcie

Nasze karty współpracują z każdym programem lojalnościowym ale jeśli go jeszcze nie posiadasz skontaktuj się z nami a zaprojektujemy i wdrożymy program lojalnościowy na miarę Twoich potrzeb. Otrzymasz od nas profesjonalną i pełną obsługę przy uruchomieniu programu lojalnościowego, a także podczas jego trwania. Program lojalnościowy wspiera pozyskiwanie nowych klientów oraz motywuje stałych do regularnych zakupów.

Programy lojalnościowe najczęściej zawierają:

·        nagrody rzeczowe po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów lub określonej kwoty zakupów w danym czasie,

·        stałe rabaty

·        dodatkowe rabaty za przekroczenie określonych progów wartościowych.

Program lojalnościowy

 

 

1.Jak budować markę programu lojalnościowego?

Aby przyjąć najwłaściwsze rozwiązanie do budowy takiego programu należy przeprowadzić dokładną analizę aktualnego stanu organizacyjnego, marketingowego i finansowego, która pozwoli określić wstępny budżet przedsięwzięcia. Znając potrzeby, wymagania i przyszłe oczekiwania klienta można przygotować listę przywilejów i dodatkowych uprawnień zwiększających zadowolenie klienta i jego rodziny co zazwyczaj skutkuje pozytywną oceną i ponowną wizytą w placówce. Należy pamiętać, że sama karta jest jedynie „symbolem” – jednak, aby właściwie działała  właściciele obiektu muszą dopilnować, aby posiadacz takiej karty sprawnie i w pełni korzystał z danych przywilejów. Absolutnie nie można dopuścić do sytuacji w której np. dodatkowa i gratisowa  wizyta w hotelu, SPA czy innej placówce już się nie należy, a właściciel nie poinformował o tym wcześniej posiadaczy kart. Podstawową zasadą programu lojalnościowego jest „intensywne życie systemu, zmiany, niespodzianki”. Jeśli klienci uczestniczący w systemie lojalnościowym będą zmuszeni każdorazowo dopominać się rabatu na cenę usługi to Program Lojalnościowy nie wygeneruje nowych klientów a tym samym koszty systemu nie zwrócą się właścicielowi.

2.Czy podstawą programu powinna być karta czy system online?

Przez najbliższe lata będą jeszcze funkcjonować dwa produkty z trzech powodów:

a) karta- dzięki niej klient czuje się wyróżniony, a nie jak masowy, anonimy posiadacz aplikacji komórkowej czy internetowej. Co prawda karta traci funkcję mechanizmu uruchomienia przywilejów lub uprawnień na rzecz podania danych osobowych lub hasła, jednak dopóki użytkownicy będą ją traktować jak istotny element reklamowy z numerem telefonu lub adres emaila a także (co brzmi groteskowo) bardzo dobra skrobaczka do zaszronionych szyb samochodowych – będzie nadal w rękach użytkownika.

b) system online – mimo, iż korzysta z niego coraz więcej osób to do chwili osiągnięcia wysokiego poziomu systemu komputerowego, funkcji oprogramowania i ich kompatybilności we wszystkich placówkach w kraju i za granicą zarówno po stronie klienta jak i operatora - jeszcze upłynie dużo czasu. Dotyczy to również kompatybilności oprogramowania we wszystkich typach telefonów, tak aby użytkownik przejrzyście otwierał wszystkie strony www i załączniki.

c) osoby w średnim wieku zajmą miejsce dzisiejszych seniorów, którzy mają największy sentyment do kart rabatowych w standardzie karty kredytowych, ponieważ na ich oczach zmieniała się technologia marketingu od "przeceny czy bonifikaty" w PRL-u  do dzisiejszej karty rabatowej, karty lojalnościowej czy karty podarunkowej

3.Czy „social-media” pomogą w budowaniu społeczności?

Dzisiaj prawie wszystkie wydarzenia są komentowane w sieci ogólnodostępnej, a to oznacza, że jak wszyscy i wszystko to wśród nich są także skrajne opinie nie zawsze nadające się do upublicznienia oraz te nieprawdziwe. Wówczas trzeba długo analizować wszystkie wpisy i informacje, aby wyrobić sobie zdanie o atrakcyjności poszukiwanych ośrodków wypoczynkowych czy super okazji. Bardziej przydatne są platformy danej branży, które działają w oparciu o przesłane ankiety osób korzystających z przedmiotowych usług. Jednak jeśli to tylko możliwe należy zasięgnąć opinii znajomych, którzy pomogą podjąć najwłaściwszą decyzję. Tak więc, aby budować właściwą i konstruktywną społeczność to jedynie w branżowych mediach społecznościowych np. hotelarskich czy SPA

System Lojalnościowy           System Lojalnościowy

4.Czy klient powróci do placówki uczestniczącej w systemie lojalnościowym tylko dzięki karcie?

Nie jest to zasadą. Przede wszystkim klient będzie się kierował różnymi aspiracjami: np.: charakterystyką usługi, lokalizacją, atrakcyjnością produktu bo może się okazać, że w pobliskiej placówce ten sam produkt jest tańszy i to bez rabatu. Jeśli to będzie coraz częściej karta plastikowa zostanie zapomniana.

5.Skąd pozyskiwać klienta do programów lojalnościowych?

Obecnie jest prawie nieograniczony dostęp do indywidualnych osób oraz firm, którym można przekazać atrakcyjność oferty handlowej, hotelowej czy turystycznej. Jednak placówki honorujące karty rabatowe za mało przywiązują uwagi do zacieśniania kontaktów z innymi firmami oferującymi usługi czy produkty uzupełniające (karta cobrandingowa) traktując je jako jedynie konkurentów, a nie sprzymierzeńców. Karta rabatowa musi być atrakcyjna czyli dająca szereg różnorodnych przywilejów w różnych lokalizacjach. Nikt nie chce dzisiaj mieć kilkudziesięciu kart rabatowych w portfelu - więc używa tylko tych najatrakcyjniejszych, przeróżnych kształtach i coraz mniejszych jak np. breloczki do kluczy.

Karty lojalnościowe

 

Karty lojalnościowe breloki

Karty breloki 28x54mm 

 

 

 

 

 

 

Karty lojalnościowe

Karty lojalnościowe standardowe

Karty standardowe 86x54mm     

 

 

 

 

 

 

Karta lojalnościowa

Karta lojalnościowa z kryształkiem

 

 

 

 

 

 

 

Karta lojalnościowa

Karta lojalnościowa łezka

 

 

 

 

 

 

Karty niestandardowe 100x70mm 125x88mm

   Karty lojalnościowe  

6.Jak w efektywny sposób wdrożyć system lojalnościowy?

Rzetelnie przygotować aktualną bazę klientów, ocenić ich potrzeby na podstawie konsumpcji, ankiet, opinii w Internecie, określenie budżetu i terminu wdrożenia oraz ocenę właściciela: czy karta lojalnościowa przyniesie więcej pozytywnych efektów niż obecne wyniki finansowe - ale należy pamiętać, że produkcja kart to najmniejszy koszt 0 prawdziwym kosztem jest utrzymanie przez właściciela odpowiedniej jakości systemu lojlanościowego.Karty lojalnościowe

 

 

 

 


NEWS

:: Integracja czytnika linii papilarnych w drzwi naszego partnera firmy RK Aluminium.

Wspaniały przykład integracji czytnika linii papilarnych ekey integra w przepięknie zaprojektowane drzwi firmy RK Aluminium. DO wyboru również subtelnie ukryty w pochwyt - skaner linii papilarnych arte.

:: Camerimage 2018. System Automatycznej Identyfikacji.

Jesień to dla Cardco szczególnie zwiększona aktywność w zakresie obsługi Systemów Identyfikacji ważnych imprez masowych w obszarze kultury.

:: NOWOŚĆ - Drukarki ZC100, ZC300, ZC350

Wreszcie są dostępne tak długo oczekiwane nowe modele drukarek kart,które zastąpią drukarki ZXP1 i ZXP3. Ich największą zaletą jest większa mobilność, wyższa jakość nadruku na kartach PVC i prędkość druku termosublimacyjnego.

:: Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych Soundedit

To już 10-ty raz zagościł w Łodzi Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych Soundedit, którego mieliśmy przyjemność wspomóc systemem identyfikacji gości.

:: Systemy Lojalnościowe i Kartowe - Newsy SPA - wiadomości ze świata SPA & Wellness

Wywiad z Prezesem Zarządu firmy CARDCO Markiem Galewskim na temat Systemów Lojalnościowych.

Karty

do góry