« wstecz

Czytniki kodów kreskowych

Czytniki kodów kreskowych to urządzenia do automatycznej identyfikacji, których podstawowym zadaniem jest ułatwienie i usprawnienie procesu sprzedaży. Właściwy dobór odpowiedniego czytnika kodów kreskowych gwarantuje sprawność i szybkość działania. Czytniki kodów kreskowych w zależności od miejsca działania, sposobu skanowania i elementu skanującego możemy podzielić na:

  • ręczne, przewodowe
  • ręczne, bezprzewodowe
  • stacjonarne poziome lub pionowe
  • jednoliniowe
  • wieloliniowe
  • cyfrowe
  • diodowe
  • laserowe

Początkowo skanery kodów używały diod LED jako źródła światła. Wadą tego rozwiązania była konieczność zbliżenia skanera na bardzo małą odległość od kodu. Obecnie produkowane skanery używają lasera, co umożliwia odczyt nawet z kilku metrów. Nowoczesne skanery potrafią odczytywać nie tylko kody jednowymiarowe lecz także kody 2D - dwuwymiarowe np. QR Code, Aztec Code oraz PDF417. 

 


NEWS

:: Integracja czytnika linii papilarnych w drzwi naszego partnera firmy RK Aluminium.

Wspaniały przykład integracji czytnika linii papilarnych ekey integra w przepięknie zaprojektowane drzwi firmy RK Aluminium. DO wyboru również subtelnie ukryty w pochwyt - skaner linii papilarnych arte.

:: Camerimage 2018. System Automatycznej Identyfikacji.

Jesień to dla Cardco szczególnie zwiększona aktywność w zakresie obsługi Systemów Identyfikacji ważnych imprez masowych w obszarze kultury.

:: NOWOŚĆ - Drukarki ZC100, ZC300, ZC350

Wreszcie są dostępne tak długo oczekiwane nowe modele drukarek kart,które zastąpią drukarki ZXP1 i ZXP3. Ich największą zaletą jest większa mobilność, wyższa jakość nadruku na kartach PVC i prędkość druku termosublimacyjnego.

:: Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych Soundedit

To już 10-ty raz zagościł w Łodzi Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych Soundedit, którego mieliśmy przyjemność wspomóc systemem identyfikacji gości.

:: Systemy Lojalnościowe i Kartowe - Newsy SPA - wiadomości ze świata SPA & Wellness

Wywiad z Prezesem Zarządu firmy CARDCO Markiem Galewskim na temat Systemów Lojalnościowych.

Karty

do góry